Een overeenkomst opstellen
Snel, duidelijk en op maat.
Heb je één van onze standaardsjablonen gekozen of heb je er zelf een gemaakt? Dan kun je aan de slag met het opstellen van jouw overeenkomst. Maak een nieuwe opdracht aan door het geven van de basisgegevens, planning, voorwaarden en financiele afspreken, voor zover die al bekend zijn. Als de opdracht is aangemaakt, kan je het sjabloon toevoegen die je wilt gebruiken en ermee aan de slag. Als gegevens bekend zijn dan worden die gebruikt om je overeenkomst automatisch in te vullen. Waar nodig pas je handmatig iets aan of geef je aan dat de ondertekenaar bepaalde gegevens zelf moet invullen. Dankzij slimme koppelingen en invulvelden vul je zo het document dus in slechts een aantal klikken. Zo bespaar je dus flink wat tijd en fouten.

Wat je kunt doen in deze stap:
Vul automatisch gegevens in van jou en je opdrachtgever.
Selecteer een bestaande opdrachtgever of voeg een nieuwe toe.
Vul opdrachtgegevens in, zoals werkzaamheden, locatie, tarief en duur.
Pas invulvelden handmatig aan of laat de opdrachtgever het invullen.
Waarom dit handig is voor jou:
Vul snel je gegevens in dankzij slimme automatisering
Minder fouten of onderdelen die je vergeet.
Eén centrale plek voor alle data die nodig is voor overeenkomsten.
Makkelijk hergebruik van gegevens bij nieuwe opdrachten.
Hoe werkt het?
Kies een sjabloon dat je wilt gebruiken.
Standaard of op maat gemaakt, jij bepaalt.
Vul je eigen gegevens automatisch in.
Jouw gegevens worden vooraf ingevuld via je profiel.
Selecteer je opdrachtgever.
Heb je die eerder ingevoerd? Dan staat alles al klaar. Nieuw? Dan voeg je die snel toe.
Voeg de details over jouw opdracht toe
Denk aan locatie, werkzaamheden, periode, tarief of btw-vrijstelling.
Geef aan wat je zelf invult of laat invullen door de opdrachtgever.
Ben je niet zeker van informatie? Laat dit dan invullen door de opdrachtgever.
Controleer je overeenkomst nog 1 keer goed en sla op.
Na deze stap ben je klaar om de overeenkomst te versturen!