Bij OVO Tool kun je direct aan de slag met ons sjabloon die gebaseerd is op een modelovereenkomst die is goedgekeurd door de Belastingdienst. Wel zo makkelijk en fijn! Maar wil je de overeenkomst meer aanpassen aan jouw stijl, wensen of werkwijze? Dan kun je eenvoudig jouw aanvullende voorwaarden toevoegen. De gebruikers met het Pro-abonnement hebben de mogelijkheid om ook de tekst van het sjabloon aan te passen. Zo kan je bijvoorbeeld de toon van de tekst aanpassen en bepalen welke onderdelen je toevoegt of juist weglaat. Zo werk je sneller én bepaal je ook nog de inhoud.

Bespaar kostbare tijd en voorkom fouten bij het opstellen van je overeenkomsten. Kies ons sjabloon, voeg je opdrachtgegevens toe en zie hoe het document zichzelf vult. Jij hoeft alleen de minimale informatie te geven en de tool doet de rest!

Zodra jouw overeenkomst is opgesteld, kun je deze direct versturen ter ondertekening. De opdrachtgever ontvangt een e-mail met de overeenkomst en kan digitaal ondertekenen — zonder te printen, scannen of losse pdf’s. Onze ondertekeningen voldoen aan de Europese eIDAS-verordening en zijn dus juridisch bindend. Jij én je opdrachtgever ontvangen automatisch een ondertekend exemplaar en rapport van de ondertekening.

Geen losse mappen meer op je laptop, een onoverzichtelijke inbox of een kantoor vol met uitgeprinte overeenkomsten. Met OVO Tool heb je één centrale plek waarin je al je overeenkomsten kunt beheren: opgesteld, verstuurd, ondertekend of in concept. Alles overzichtelijk, veilig en terug te vinden wanneer je het nodig hebt. Je kunt filteren per opdrachtgever, status of datum. Ook zie je per overeenkomst de voortgang en bijbehorende documenten. Zo heb je elke overeenkomst zo gevonden!
